piątek, 19 sierpnia 2016

Zaczyna byc jesiennie,,,,,

Padaja deszcze, trawa wyschla., liscie powiedly i nawet nie szeleszcza, bo  mokre i brudne.Mimo, ze kalendarzowe lato wciaz trwa, to jednak bardzo wyraziscie nadchodzi jesien.
Czyli czas zaczac szyc dekoracje jesienne do wystroju domu.Jak co roku, zaczelam od poduszki.I to naturalnie w dynie.



Uwielbiam naszywac recznie  aplikacje, ale tym razem postanowilam je nakleic, uzywajac do tego celu fliseliny dwustronnie klejacej.

Wycinalam poszczegolne elementy wzoru , podklejalam fliselina a nastepnie ukladalam wzor na tkaninie  poduszkowej i znow je przyklejalam goracym zelazkiem,  wczesniej odrywajac papier zabezpieczajacy.Cala poduszke wypikowalam recznie.


Poduszke ta wystawiam do konkursu , ktory oglosila Gosia na swoim blogu ale o tym bedzie w  innym poscie. http://quiltsmyway.blogspot.co.at/2016/06/hello-sunshine-quilting-challenge.html




A dla przypomnienia, dwa lata temu  uszylam tez poduszke w dynie tylko aplikacje naszywalam recznie.



Nastepne tkaniny czekaja w kolejce na bieznik..tym razem jednak uszyje go w patchworkowe wzory ciete czyli z kawaleczkow.



Kupilam tez nowe czasopisma hobbystyczne.



Zycze Wam udanego weekendu.)
Pozdrawiam milo wszystkich tu zagladajacych.



11 komentarzy:

  1. Piekne te poduszki, uwielbiam dynie, sa bardzo wdziecznym elementem dekoracji, a na Twoich poduszkach wygladaja cudnie. Milego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Alicjo od dawna wytwory Twoich genialnych rąk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszka wyszła śliczna ale Ty Ala nie strasz jesienią, u mnie jeszcze lato i od rana świeci słonko, ma być piękny weekend, tydzień był ładny, każdy dzień spędzałam nad wodą...życzę pięknej pogody na weekend...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetna poducha... ileż pięknych tkaninę posiadasz... ach cudnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała, pomimo że przywołuje jesień, świetne materiały Alicjo i super wykonanie pozdrawiam Dusia, a gazetek tylko pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta poduszka jest świetna ! Zainspirowałaś mnie. Jedyny problem to brak dwustronnie klejonej flizeliny .Chyba poszukam w necie. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna, jesienna podusia;
    jestem miłośniczką dyn i więc jak najbardziej przypadła do gustu... prawdę mówiąc wszystko lubię co jesienne
    pozdrawiam Alicjo

    OdpowiedzUsuń
  8. Alu ,dziękuję Ci za tą propozycję, ale znalazłam sklep internetowy i zamówiłam dwustronną flizelinę. Jeszcze raz dziękuję Ci za dobre chęci. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alu Twoje prace są cudowne! Dziękuję za odwiedzinki u mnie :) Mam dylemat z zakupem maszyny do szycia, może mi coś podpowiesz??

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne poduchy i fantastyczne motywy. Ten z dynią baaardzo mi się spodobał.
    A jakie cudne materiały zakupiłaś i fachowe gazetki.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam też do siebie :)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna podusia - jesienna poezja :))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...