sobota, 27 kwietnia 2013

Rekawice i chwytaki

Tego posta   w zasadzie mialo nie byc, poniewaz  szycie  w ostatnim czasie zeszlo na plan dalszy.
Wspominalam Wam juz wczesniej, ze  w maju wybieram sie do Polski na Komunie mojej wnusi Wiki.Wiec mnie tu  przez jakis czas nie bedzie .
Przygotowania, zakupy, listy zakupow w Polsce, wybieranie prezencikow pochlania mi kazda wolna chwile.
A przeciez do pracy chodzic trzeba , domem i mezem tez trzeba sie zajmowac , wiec czas przelatuje mi  miedzy palcami, jak przez sitko..W Polsce mam zamiar spotkac sie choc na chwilke mala z kilkoma blogowymi kolezankami.Uszylam zaledwie  5 rekawic  kuchennych i lapek ze scinkow , reszteczek  jakie  leza  w pudle.Musi powstac jeszcze wiecej, tylko kiedy???.Pokaze Wam  te prace choc nie przyprawiaja o zawrot glowy, ale jednak sa handmade., i beda dolaczone do upominkow.

I chwytaki do garnkow

I rekawice pojedynczo

i w trakcie pracy

I moja prasowka biezaca

I krzyzyki

i nastepne krzyzyki

Slodkosci dla Was do kawy

Oraz kwiaty  , juz tradycyjnie



Po powrocie z Polski podziele sie z Wami wrazeniami , poniewaz nie bylam w Polsce  4 lata,zapewne wiele sie zmienilo.Z pewnoscia zrodza sie nowe  pomysly na rekodzielo badz nowe potrzeby.Niektore z Was beda teraz mialy dlugi majowy weekend,Zycze Wam pieknej pogody, apetycznego grylowania, wspanialych wycieczek  rowerowych  i  wielu spotkan z najblizszymi.Spotkam sie z Wami 20 maja w dniu losowania mojego Candy torebkowego.






36 komentarzy:

  1. jak ty wytrzymałaś 4 lata poza krajem.ja jestem prawie rok i odczuwam ogromną tęsknotę za naszym krajem, a w sumie to za rodziną i przyjaciółmi.
    no,ale pewne jest też inaczej jak już jesteś dłuższy czas.
    rękawice patchworkowe bardzo mi się podobają :)
    miłego wypoczynku
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudownosci!Chyba nie zasne:)
    Myslalam,ze tylko ja jezdze do Polski raz na przyslowiowe 10 lat:).W sumie to mnie juz z Polska nic nie wiaze.Mieszkamy w hotelu.Jak turysci.Zadnych znajomych.Jedyne co mnie cieszy to zakupy,fryzjer i to,ze jest cieplo.
    Pozdrawiam z Oslo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rękawice szalenie mi się podobają :), zwłaszcza w różyczki.
    Miłego pobytu w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedź Ala, opdoczywaj i spędzaj z rodziną miłe chwile. Ja w długi weekend tez będę odpoczywać. Rękawice świetne, piękne kwiaty a za słodkości dziekuje....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe i takie delikatne!Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicjo... romantyczne stworzyłaś rękawice...
    róża pasuje do wszystkiego !

    OdpowiedzUsuń
  7. Alu,znów przepięknie, aż żal, że do prozaicznych .czynności mają służyć,Takie pięknotki jednak dodają szyku w miejscu przeznaczenia!Życzę udanego pobytu w kraju i pięknej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje "handmade" bardzo ładne, tym bardziej, że kolorki pastelowe - wiosenne:) Obdarowani będą zachwyceni.
    Udanego wyjazdu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te z różami.
    I wpadła mi w oko gazetka Romance.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicjo Twoje prace jak zwykle są piękne, przyznam się szczerze, że mnie szkoda Twoich chwytaków używać na co dzień do garnków, bo według mnie to są przydatne jako podkładki na stół. Zawsze dobierasz pięknie kolory a wzory są takie oryginalne. Miłego pobytu z rodziną i dobrej pogody. Czekam na relacje. Pozdrawiam serdecznie cała rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana!
    Chwytki powstaly w ilosciach imponujacych:) Swietne:)
    Mam nadzieje, ze pobyt w Polsce bedzie udany, zakupki tez,hihihi:))
    Buziaki sle:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci miłego pobytu w kraju, wspaniałych chwil z rodziną tu mieszkającą. Rękawice i chwytaki super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnego pobytu w kraju, miłych spotkań rodzinnych i towarzyskich, ale przede wszystkim wzruszającej I Komunii wnuczki.
    Niech pogoda Wam dopisuje!!!
    Prasówka, jak co miesiąc bardzo bogata i ciekawa. Prezenty na pewno zachwycą koleżanki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Alu ty to chyba nie śpisz po nocach,przeglądasz gazetki i tworzysz!
    Ładniutkie te chwytaki !
    Życzę Ci wspaniałego urlopu w Polsce:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Alu udanego pobytu w kraju , uzo miłych spędzonych chwil z najbliższymi , już czekam na relacje z komunii wnusi .
    jakie śliczne wzorki twoja maszyna potrafi szyć ..Znaczy twoimi rękami ,,,
    Ja to raczej bym na nie patrzyła a nie do garnków używała..

    OdpowiedzUsuń
  16. Nooooo...skoro az 4 lata nie bylo Cie w Polsce, to teraz sobie koniecznie pofolgowac musisz. Zreszta wiem ze tak wlasnie zrobisz, ale uwazaj na portfel, pieniadze ida tez jak woda, czasami wydaje mi sie ze szybciej niz tutaj. Bo czlowiek ;"dawno nie byl" albo dlugo czegos nie sprobowal", Bog wie kiedy znowu wpadnie ,a wiec hulaj dusza piekla nie ma, tylko potem w portfelu wielka, czarna dziura w porownaniu prawie taka jak ta kosmiczna, przynajmniej w naszym "domowym kosmosie"...
    Lapki i chwytaki sliczne i widac ze to "Hand made" a to dzisiaj najwazniejsze...:) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ci wyszły zarówno rękawice jak i chwytaki,napracowałaś się przy nich,ale efekt zachwycający.Zycze miłego pobytu w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ach, żeby Cię mieć Alicjo pod ręką!....
    Miłych wrażeń w Polsce, pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ Twoje rękawice są romantyczne, Alu:) Właśnie szyję w prezencie jeden komplecik,ale moje nie mają tyle uroku co Twoje... Pozdrawiam ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie w jakich okolicach będziesz:))miłego pobytu:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ z Ciebie pracowita mrówka

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę miłego pobytu w Polsce. Kuchenne przydasie urocze, jak wszystko co Twoje zdolne rączki zrobią.
    Pozdrawiam gorąco :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Alus .Pobyt w Polsce na pewno bedzie udany.Nie ma innej opcji.Zycze ci duzo pogody i usmiechu na te polskie dni.
    Lapki piekne i takie dopracowane jak kazda Twoja praca.Caluski i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miłego pobytu i duuuzo wrażeń
    rękawice bardzo ładne,na pewno sie spodobaja
    a ja niedawno spotkałam się z gorącą blachą znaczy się mój palec..

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne i dopracowane w każdym detalu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te rękawice uszyte z różnych kawałeczków tkaniny mają niezwykły urok, prezentują się pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowności dopracowane w najmniejszym szczególe.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko jest piękne i oko zachwyca.Pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń
  29. Alu, ależ Ty masz zdolności:) Pięknie szyjesz.Udanego pobytu w kraju i duużoo miłych wrażeń:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj, tez mysle, ze jestes baaaaaaaardzo dzielna , 4 lata poza Polska, ja po paru miesiacach 3- 4 chce zobaczyc nasz kraj, wyjade z Polski w czerwcu w cieplejsze miejsce, wroce, na poczatku pazdziernika. a tak naprawde chcialam Ci napisac ,ze piekne sa te chwytaki, naprawde urocze jak prawdziwa wiosna, pozdrawiam i zycze milego pobytu w Polsce, ania

    p.s.utworzylam tez bloga , zapraszam Cie serdecznie - tytul to "Przygody z drutami"

    OdpowiedzUsuń
  31. Tworzysz przepiękne rzeczy! Szczególnie zachwyca mnie Twoja dbałość o szczegóły. Zapraszam po wyróżnienie:
    http://swinstewka-justynki.blogspot.com/2013/05/soutache-w-kolorze-nocnego-nieba-i-moje.html

    Pozdrawiam,
    Gapowiczka

    OdpowiedzUsuń
  32. w takich pięknych rzeczach to i gotowanie pewnie przyjemniejsze :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. Przecudme te chwytaki.Jestem zauroczona!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie są piękne ,a najbardziej przypadły mi do gustu te kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak zwkle zachwycasz swoimi robótkami .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...