środa, 23 stycznia 2013

Moj weekend..

Jak  wiekszosc z Was  juz wie, moj weekend to poniedzialek i wtorek , poniewaz w kazda sobote i niedziele jestem w pracy  na dyzurach..Postanowialm w ten weekend troche popracowac dla relaksu.Przyjemnie  wyszywalo sie zawieszke w ksztalcie dzwoneczka, haftem wstazeczkowym   i wstazeczkami  samodzielnie malowanymi, ktore juz wczesniej Wam pokazywalam


I  zblizenie na haft
Zrobilam  pierwsze trzy bobinki na malowane wstazeczki , poniewaz  zgromadzilam ich  duzo i powastal chaos, czego bardzo nie lubie ,Wprawdzie sa jeszcze malo dopracowane  ale mysle ze nastepne beda coraz lepsze.Mysle ze z tego pomyslu bedziecie mogly rowniez skorzystac.Jest to .karton oklejony obrazkami wydrukowanymi z neta a oklejona juz  bobinka wykonczona jest  dookola sznureczkiem kreconym przyklejonym pistoletem (uwielbiam klejenie pistoletem).
 I jedna bobinka z bliska

Wyhaftowalam takze moje inicjaly (pierwsza litera  imienia i nazwiska) i oprawilam w drewniane  biale ramki.Haftowalam cieniowanymi nicmi.



Byl naturalnie Dzien Babci i moja wnusia przyjechala do nas by wreczyc nam  kwiaty,upominki i zlozyc nam zyczenia  .Piekna chwila

Naturalnie  byly tez i zakupy.Uwielbiam botaniczne wzory na tkaninach i na decu ale rowniez  w ksiazkach .Postanowialm  zaczac gromadzic takie wlasnie ksiazki.Sa pelne inspiracji przede wszystkim do haftu wstazeczkowego,.Oto moja pierwsza pozycja o moich ukochanych rozach.
Tkaniny  rowniez kupilam .Moje ulubione Toile de Jouy.

Oraz  wyszperalam w  lumpku  taki oto obrazek haftowany na tiulu.


Zyczac Wam udanego tygodnia  macham do Was wiosennymi fiolkami.



30 komentarzy:

  1. O masz, a u ciebie znowu dużo się dzieje i tyle fajnych rzeczy :) przybyło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne sa Twoje hafty ,az brak mi slów.
    Cudooooo....

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojojoj! Ależ tego uzbierałaś - dzwoneczek piękniuchny i widzę, że Twoje rozpasanie względem haftu wstążeczkowego nabiera tempa, ale twórz, bo piękne dzieła wychodzą spod Twych łapek i nie banalne pomysły! Nawet bobinki pięknie u Ciebie wyglądają, bo u mnie tekturowe. Obrazeczki w rameczkach - cudeńka romantyczne, a ten hafcik na tiulu nie tylko ładniutki, ale także interesujący ze względu na wykonanie na tiulu.Cieplutkie pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękne te Twoje hafty:)))siedzę i się "wgapiam"w ekran:))Ciekawa jestem co jest w tej książce z różami:)grafiki?pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicjo zakochałam się w twojej poduszce , niebieskie Toile boskie ,,,,
    Śliczności pokazujesz , twoje rózyczki takie sliczne , brak mi słów , bo poduszka mi zasłania całą śliczą rasztę . Ale pracowity miałaś weekend ..
    Monogramy tez u mnie teraz sie pojawiły , twoje takie kwatowe , bo jak piszesz uwielbiasz kwiaty ,Śliczne ,

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz piękniejsze są Twoje hafty wstążeczkowe ! Lubię do Ciebie zaglądać, zawsze pokazujesz dużo ciekawych rzeczy, nowe pomysły i inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cuda pokazujesz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle Alicjo romantycznie u Ciebie ... śliczne krzyżyki i te... bobinki... ach !
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczopląsu dostałam od nadmiaru cudowności w jednym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alicjo kolorowo i cudownie u Ciebie jak zawsze, wszystko piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze u Ciebie cudeńka- obrazki, bobinki, poducha, dzwoneczek. Wszystko urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne prace. Śliczne obrazki z inicjałami.
    Tkaniny boskie. Cudowna ta podusia :))
    Książki Redoute zazdroszczę, to klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pracowity weekend był u Ciebie :)
    Zawsze oglądam Twoje wstążeczkowe hafty z zapartym tchem :)
    Bardzo udane zakupki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękności pokazujesz Alu jak zawsze...haft wstążeczkowy jest przepiękny.
    Poduchy cudownie uszyte....śliczne książki nabyłaś.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja wizyte juz masz pewna, (pytanie tylko -kiedy?) przeciez takim materialkom i pozycjom ksiazkowych odpuscic nie moge ;) Musze pomacac i oczy nacieszyc...Pozdrawiam,pa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, ach, cuda i śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haft powalający, a lektury szczerze zazdroszczę.
    Pozdrawiam ciepło Babciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Alicjo, zaglądałam do Ciebie na bieżąco, jednak nie mogłam dodać komentarzy, nie miałam ramki "komentarz", nie wiem czym było to spowodowane, na szczęście już jest...szukasz mnie na starym blogu, który aktualnie jest zawieszony, bo i czas na wycieczki nie ten, prowadzę drugi, www.megg68.blogspot.com...zapraszam, jeśli Ci się spodoba inne moje pisanie, będzie mi bardzo miło :)
    Najlepszego dnia!
    Ps..wciąż tworzysz cudeńka, od których nie sposób oderwać oczu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wysyp nowych cudów:)
    I zakupy jakie udane!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale tego dużo, wszystko wspaniałe i prace i zakupy, książki, materiały, a ten haft z lumpku super, zawsze się zastanawiam czemu ludzie wyrzucają takie rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak miło się odwiedza Twojego bloga.Zawsze wiadomo,że coś pięknego i niepowtarzalnego można zobaczyć i się zachwycić.Czy to prace ,czy zakupy...A weekend rzeczywiście owocny...

    OdpowiedzUsuń
  22. Alicjo bardzo jesteś pracowita,a wszystko jest na prawdę piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Alicjo, spieszę donieść , że zagłosowałam na Ciebie :)
    Trzymam kciuki za Ciebie i Małgosię. Nie dajcie się !
    Niech wygra prawdziwy talent, a nie medialność i komercja !!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaglosowalam na Twojego bloga, Alicjo i moje kolezanki z pracy tez.Zyczymy Ci wielu sukcesow w zyciu prywatnym i codziennie czekamy na Twoje nowe wpisy na blogu...a szczegolnie na hafty wstazeczkowe.
    Helena i cala reszta.

    OdpowiedzUsuń
  25. Patrze i dech mi zaparlo.Piekna i jeszcze raz piekna ta Twoja wstazeczkowa praca.Jestem Twoja wstazeczkowa fanka.Caluski i pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  26. Ala, napisałam długi komentarz i...nie ma...miałam awarię kompa, jakieś wirusy mu zaszkodziły ale już dobrze...naprawiony...pracuś z Ciebie Ala, piękne hafty, cudne te w białych ramkach, biel to ja uwielbiam, kwiaty też piękne, ja też obchodziłam Dzień Babci...pozdrawiam Cię cieplutko bo u mnie bardzo zimny weekend....

    OdpowiedzUsuń
  27. Ala , nie mogę dodać do Ciebie komentarz, zrywa połączenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało się, piękne hafty, zwłaszcza te w białych ramkach, kwiaty cudo /też obchodziłam Dzień Babci/....pozdrawiam cieplutko bo u mnie bardzo zimny weekend...

      Usuń
  28. Od czego tu zaczac .. przede wszystkim oddam mój glos na twój blog zasłuzyłas na to !, bardzo zazdroszcze Ci tych wspaniałych tkanin na pewno powstana z nich cuda !
    Mam tez wiele pytan technicznych bo zrobiłas cos z czym sie mierze od jakiegos czsu i nie wiem jak to ugrysć ! , chodzi mi o te bobinki !, jak to robisz ,że farba nie schodzi z tkaniny , kartki? chodzi mi o kolor , może masz laserowa drukarkę ? przepiekne sa , jestem tez urzeczona dzwoneczkiem , czy haftowłś przeciagając wstażkę przez tkanine czy haftowałas na?
    Inicjały prezentuja sie w tych rameczkach zjawiskowo !!!!!
    I ta poduszka buuuuuuuuuuuu , cudowna !
    A te ksiażki ! , poprzerzucaj chociaz strony by mozna pooglądać , teraz ja umrę z zazdrosci. !

    OdpowiedzUsuń
  29. zjawiskowo! pieknie, cieszę się, że trafiłam do Ciebie :-) serdecznie pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...