wtorek, 7 sierpnia 2012

..chcesz ladne szmatki?..wstap do Debuko

http://www.quiltsmyway.blogspot.com/2012/07/and-here-is-kona-cotton-solids-giveaway.html
dokladnie pod tym adresem  mozesz  dostac w ramach rozdawajki sliczne  tkaniny,Debuko szyje  patchworki a asystuje jej corcia Panna Asystentka..Niegdys bralam udzial w Candy u Debuko i ciesze sie otrzymanymi  niespodziankami do dzis..
Tak wiec serdecznie Was do niej zapraszam i pamietajcie  LOSOWANIE  ODBEDZIE SIE DZIS W NOCY:
CZYLI CZASU NIEWIELE ZOSTALO
ale mysle ze jeszcze zdazycie na czas.Ponizej zdjecie tego co mozna wygrac
No wiec do polnocy,,trzymam kciuki za nas wszystkie,)
I moje kwiaty z ogrodu dla Was.

8 komentarzy:

  1. Ala, kocham Twoje kwiaty, jak to dobrze mieć ogród bo można choć jego cząstkę przenieść do domu, ja zbieram polne i te z łąki ale one krótko stoją w wazonach. A muszę przyznać, że w tym roku jekoś mi czasu brakuje i mam mniej kwiatów w domu, w dużym pokoju to stoi cały czas prymulka, już od marca, niesamowity okaz, puszcza coraz to nowe kwiaty, zawsze mi przymulki padały a ta/no ale już jej nie chwale, bo padnie/ taka urodziwa....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Alicjo - piękne kwiatki masz w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kwiatki, ja uwielbiam lwie paszcze. Materiały też śliczne. Serdecznie pozdrawiam, dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lwie paszcze...sliczne!
    Alus, w Eduscho sa patchworkowe szmatki, cala paczka, jest chyba z 15 czy 20 kawalkow, ale nie sa najtansze, paczuszka kosztuje chyba 39.90, ale materialki lande...idz sobie poogladaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę trzymać kciuki za ciebie , żebyś wygala.,,Cudne kwiatki w cudnym wazonie i na cudnej serwecie ..

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się podobają te lwie paszcze ...przypomina Mi to zdjęcie lata dzieciństwa. Takie bukiety robiła Moja mama...Na materiały coś ostatnio mam alergię hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia CI życzę i wygranej:). Kwiaty piękne.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia Alu! Piekne kwiaty i wazon ciekawy! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...