sobota, 5 maja 2012

..rozowo mi..

Najlepszym kolorem na wielkiego dola i depresje jest kolor  rozowy..znaczy sie ..u mnie to dziala.A ze ostatnio jakos ciezko mi sie rozkrecic, nabrac rozpedu, wiec potrzebowalam przyslowiowego kopa w kolorze rozowym.No coz..Ten kopniak zaprowadzil mnie( jak  zwykle) do sklepu" mojego".W rozowym, antydepresyjnym kolorze niewiele bylo, ale wszystko co bylo , kupilam .Nawet naparstek w kolorze rozu znalazlam , co  prawie nigdy sie nie trafia.Jezeli u Was ten rozowy dziala podobnie wiec zapraszam  do ogladania.Chcialam tylko dodac jeszcze ,ze to co ogladacie, to  czeska porcelana,"Bochemia"



















Michalki  naturalnie wraz z wnusia i synowa przyjechaly z Polski.



Ta ostatnia azurowa miseczka wprawdzie nie rozowa, ale nie moglam jej zostawic w sklepie ze wzgledu na jej urode,.Teraz czuje sie juz znaczniej lepiej.Wam rowniez zycze dobrego samopoczucia i udanego weekendu.

23 komentarze:

  1. Same cudeńka, jakie to wszystko piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Porcelana przepiękna. Choć za różowym nie przepadam, komplet bardzo mi się podoba. A jeśli chodzi o mnie, życzenia jak najbardziej trafione. Oby się tylko sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam różowy:)) Nawet przed chwila skończyłam jeść lody truskawkowe w słodkim różowym kolorze. Też poprawiły mi humor:)))
    Buziaki
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Róż, co prawda, to nie mój kolor, ale Twoja porcelana "antydepresyjna":D ślicznie się prezentuje, Alu, zwłaszcza filiżaneczka:)My, kobitki, mamy sposoby na poprawę humoru:D
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzbanuszek przepiękny, a róż stonowany, lekko wyblakły jak najbardziej tak. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet bez MICHAŁKÓW bardzo słodka dzisiaj u Ciebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na mnie najlepiej by podzialaly te "wszystkie" Michalki, ktore widze na stole...mniam, mniam...
    Oczywisice podane na takiej porcelanie i jeszcze moze kawka w takiej filizance to mialoby podwojne dzialanie:)
    Ja bylam wczoraj w naszym sklepiku i udalo mi sie kupic cztery wieszaczki z mosiadzu, za 1 E sztuka :) Ty wiesz, ze my z tamtad bez niczego wyjsc nie potrafimy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę na jednym blogu już tam na drugim to już stary blog i zadecydowałam mieć jeden i pilnować go:))

    http://agatuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Aj, jakie to piękne, wręcz słodkie!Mile pozdrawiam i dobrej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. najlepszym sposobem na poprawę nastroju kobiety są oczywiście zakupy, jak widać wyżej ;-) świetny zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alicjo potwierdzasz moje ostatnio stwierdzenie ,że różowe też jest piękne ..
    Śliczne różowe filiżanki i jakie delikatne , takie jak najbardziej kobiece ..Napisz jak w nich kawa smakuje ...
    Pozdrowienia dla ciebie i całej rodzinki ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja u siebie w domu też mam kilka różowych rzeczy, ale przyznaję że głównie w pokoju Natalki.To co poza nim jest różowe to głównie kwiaty.Coraz bardziej jednak delikatny pudrowy róż do mnie przemawia i może skusiłabym się na jakieś różowe drobiazgi...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z tych bardzo kolorowych, więc róż , jak najbardziej tak.
    Śliczne zdobycze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alicjo ja bardzo lubię kolory,więc i nie mam nic przeciwko różowemu(nie lubię za to granatowego)Dodatkowo to jest piękny odcień taki pudrowy:)Masz kolekcję godną pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Porcelana cudna, kolor śliczny, zazdroszcze Ci takiego sklepu, michałki mniammm, uwielbiam....pozdrawiam Alicjo...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Porcelana śliczna - Gratuluję udanych zakupów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna porcelana:) śliczna:)
    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny oraz miłe słowo na blogu. Ciepło na sercu.
    Ślę uściski -Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  18. Alu!
    Teraz nareszcie moge skrobnac cos "publicznie":-))))!!!!!!
    Porcelane masz cudna, podoba mi sie roz!
    Michalki mam tez "na stanie" tym razem w bialej czekoladzie:-))))
    Pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna ta różowa porcelana a ta ażurowa miseczka jest cudowna!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie! Jak sie patrzy na te różowe cudeńka to od razu poprawia sie humor!

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiscie piekne, uczta dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Serdecznie dziekuje Wam za mile komentarze

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...